Garanția produselor
Toate produsele comercializate de către BrewsBrothers.ro , beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
GARANȚIA PRODUSELOR GRAINFATHER
Toate echipamentele GRAINFATHER vândute prin intermediul site-ului BrewsBrothers.ro beneficiază de garanția legală de doi ani și de garanția comercială a producătorului împotriva oricăror vicii de producție sau materiale, în condiții de utilizare și mentenanță conformă cu instrucțiunile producătorului, pe toată perioada de garanție comercială, așa cum este ea descrisă la nivel de fiecare produs sau mai jos. Producătorul se angajează să repare sau înlocuiască produsul, după caz, fără niciun cost adițional, dacă produsul s-a defectat pe perioada garanției datorită unui defect de producție în condiții normale și conforme de utilizare. Atât garanția legală cât și cea comercială nu se aplică în caz de folosire improprie, neglijență, modificări aduse aparatelor de către utilizator sau instalare incorectă.
Pentru a putea beneficia de garanție este necesar să urmați următorii pași:
- Contactați Brews Brothers folosind formularul de contact de pe site sau telefonic și descrieți problema cât mai detaliat. Este posibil ca membrii Brews Brothers să ceară detalii suplimentare sau imagini foto/video pentru identificarea problemei.
- Brews Brothers va contacta departamentul tehnic Grainfather pentru a descrie problema și a încerca remedierea ei fără a fi necesară returnarea produsului la producător. În cazul în care este necesar și posibil, Brews Brothers va expedia clientului piesa ce necesită înlocuire și va instrui clientul cum poate efectua înlocuirea ei. În cazul în care este necesar un update software, Brews Brothers va notifica clientul asupra pașilor ce trebuie urmați pentru realizarea acestei actualizări.
- Dacă nu este posibilă repararea rapidă a echipamentului sau este nevoie de investigații suplimentare de către producător, echipamentul va fi expediat către Brews Brothers în ambalajul original și asigurând protecția echipamentului . Costul expedierii va fi suportat de către Brews Brothers. Brews Brothers va expedia pe cont propriu mai departe echipamentul către producător, urmând ca producătorul să vină cu rezoluția de reparație sau înlocuire a echipamentului, după caz. Toate costurile referitoare la expedierea și returnarea echipamentului reparat/înlocuit vor fi suportate de către Brews Brothers și producătorul echipamentului.
- Timpul de răspuns pentru orice cerere de reparație/intervenție poate varia între 24 și 72 de ore. Timpul de răspuns se poate prelungi în perioada sărbătorilor legale. În cazul în care produsul trebuie expediat către producător, timpul de înlocuire poate ajunge până la 60 de zile din momentul expedierii echipamentului, în funcție de disponibilitatea pieselor pentru reparație, complexitatea reparației și timpii de tranzit între România și depozitul producătorului. Durata efectivă va fi comunicată de către Brews Brothers clientului imediat ce avem toate datele.
Pentru a putea beneficia de garanție, este obligatoriu ca:
- Echipamentul GRAINFATHER să fi fost achiziționat exclusiv de pe site-ul BrewsBrothers.ro, să fi fost achitat integral și să respecte condițiile de garanție ale producătorului
- Echipamentul GRAINFATHER în cauză să se afle în termenul de 2 ani de garanție legală sau în termenul de garanție comercială, dacă aceasta este mai lungă de 2 ani.
- Expedierea echipamenului GRAINFATHER către Brews Brothers, în cazul în care este necesară repararea/înlocuirea acestuia de către producător, să se facă în ambalajul original, alături de orice accesorii originale, și cu protecția cât mai bună a echipamentului. În lipsa ambalajului original, este imperativă ambalarea în materiale protectoare. Brews Brothers nu își asumă niciun fel de reparații ale produselor deteriorate în tranzit din motive de ambalare incorectă de către client.
- Echipamentul GRAINFATHER defect ce trebuie reparat/înlocuit de către producător, trebuie să fie expediat alături de factura de achiziție, precum și toate accesoriile originale cu care a fost livrat.
În ce condiții sunt invalidate garanția legală și cea comercială :
- Orice alterare a aparatului sau ale accesoriilor cu care vine la pachet, sau orice tentativă de reparare a aparatului sau accesoriilor sale pe cont propriu, fără acordul prealabil al Brews Brothers și al producătorului.
- Deteriorarea produsului sau ale accesoriilor originale în timpul tranzitului dinspre client către Brews Brothers din cauza ambalării incorecte a produsului.
- Garanția nu se poate oferi în cazul utilizării produselor GRAINFATHER în afara teritoriului României. Producătorul nu poate oferi suport tehnic sau înlocuirea acestor produse.
- Orice utilizare incorectă, în afara parametrilor recomandați de producător sau pentru alte scopuri decât cele pentru care a fost destinat echipamentul.
Toate produsele GRAINFATHER din seria G beneficiază de 3 ani garanție comercială din partea producătorului. Toate produsele GRAINFATHER din seria S beneficiază de 2 ani garanție comercială din partea producătorului.
Alte elemente de care trebuie ținut cont atunci când comandați un echipament GRAINFATHER de pe site-ul BrewsBrothers.ro
- Termenul de garanție începe din momentul în care clientul a achitat integral și intră în posesia produsului, fie prin ridicare personală de la sediul nostru, fie la momentul livrării de către curier.
- Brews Brothers acționează ca revânzător și intermediar în România pentru brandul GRAINFATHER.
- Brews Brothers nu este service autorizat, nu are competențe tehnice și nici obligația de a deține în stoc permanent piesele de schimb necesare pentru repararea echipamentelor GRAINFATHER în caz de necesitate. Din acest motiv, există posibilitatea ca în anumite situații durata de remediere a unei probleme să fie mai lungă, în funcție de disponibilitatea pieselor în stocul producătorului și a timpilor de tranzit între România și depozitul producătorului. Brews Brothers face toate eforturile pentru a remedia situația favorabil clientului, conform dispozițiilor legale în vigoare.
- Brews Brothers are obligația de a găsi alături de producătorul GRAINFATHER o rezoluție pentru orice probleme apărute cu echipamentele acestuia în cel mai scurt timp cu putință, dar nu poate fi tras la răspundere dacă rezoluția aleasă de producător nu este cea dorită sau așteptată de către clientul nostru. Rezoluția de reparație sau înlocuire aparține exlusiv producătorului GRAINFATHER. Spre exemplu, în cazul în care clientul dorește în mod expres înlocuirea produsului, dar acest fapt ar duce la costuri excesive pentru Brews Brothers și/sau producător, prin comparație cu repararea lui, este posibil ca rezoluția să fie una de reparație și nu de înlocuire.
- Durata de garanție NU se prelungește cu un interval egal în cazul reparației. Durata de garanție se poate prelungi cu un interval egal DOAR în cazul înlocuirii produsului cu unul nou, caz în care termenul de garanție comercială dat de către producătorul GRAINFATHER va fi decis de către acesta și comunicat clientului prin intermediul Brews Brothers.
- Produsele GRAINFATHER achiziționate prin intermediul BrewsBrothers.ro pot fi returnate în termenul legal de 14 zile de la momentul intrării în posesia lor, cu rambursarea integrală a sumei plătite, cu excepția situației în care aceste echipamente au fost deja folosite. În această situație Brews Brothers nu mai are nicio obligație de a rambursa suma plătită, integral sau parțial. Același lucru se aplică în situația în care produsele au fost deteriorate în mod vizibil, ambalajul original lipsește sau accesoriile lipsesc.
- Toate descrierile, imaginile sau specificațiile tehnice ale produselor GRAINFATHER listate pe site-ul BrewsBrothers.ro sunt preluate din materialele informative ale producătorului. Brews Brothers nu este răspunzător pentru orice fel de diferențe de specificații, aspect sau funcționalitate apărute între aceste informații și informațiile cuprinse în fișa tehnică care însoțește produsul sau între descrierea online și produsul fizic. Orice diferențe vor fi comunicate Brews Brothers, care va face toate eforturile pentru a soluționa favorabil clientului situația în cauză.