Politica de retur

Produsele achiziționate de pe BrewsBrothers.ro se pot returna, în ambalajul original și în aceeași stare în care le-ai recepționat, în termen de maxim 14 zile calendaristice de la momentul primirii lor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Pentru a putea returna unul sau mai multe produse te rugăm să urmezi pașii de mai jos:

Pasul 1: Completează formularul de retur de mai jos.

Pasul 2: Pregătește coletul și trimite-l către noi

După confirmarea cererii de retur vei primi un email de confirmare din partea noastră. Coletul pe care ni-l returnezi trebuie sa conțină obligatoriu produsul, ambalajul original al produsului, certificatul de garanție (dacă există sau se aplică), o copie a facturii și formularul de retur completat și semnat.
Costurile de returnare cad în sarcina ta, conform legii.
Coletul trebuie trimis la adresa:

Destinatar: SC BREWS BROTHERS SRL
Adresa: Strada Sarafinești Nr 16B, Parter, Sector 2, București

Pasul 3: Restituirea banilor
Dacă toate condițiile de mai sus sunt întrunite, îți vom restitui valoarea integrală a produselor returnate în termen de maxim 14 zile de la data la care primim coletul, în contul specificat de tine în formulatul de retur.

Dispoziții legale de care trebuie să ții cont înainte de a formula o cerere de retur

În conformitate cu dispozițiile art. 9 din OUG 34/2014 cumpărătorul, nemulțumit de performanțele sau calitatea produsului, sau dacă constată că produsul nu corespunde cerințelor sale, are dreptul de a denunța unilateral contractul în termen de 10 zile lucrătoare de la data primirii produsului. În cazul denunțării, produsul trebuie să fie însoțit de toate accesoriile, manualele de utilizare și eventualele softuri incluse, precum și certificatul de garanție (original), iar cutia acestuia să nu fie deteriorată. Cheltuielile de restituire, se suportă, conform legii, de către cumpărător.

În conformitate cu prevederile art.13 din aceeasi ordonanță, rambursarea sumelor achitate pe produs se va face în cel mult 14 zile de la data denunțării contractului, adică data primirii în depozit al produsului, în contul specificat de client.

Important!!!

Nu fac obiectul denunțării unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezintă defecțiuni din culpa cumpărătorului, precum cele care au fost desfăcute ori ale căror piese au fost înlocuite și nici produsele nefuncționale care fac obiectul reparațiilor sau înlocuirii lor în baza certificatului de garanție.

Conform art.16 din OUG 34/2014 sunt exceptate de la dreptul de returnare următoarele produse:

  • produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

FORMULAR DE RETUR

Ai ceva de returnat? Te rugăm să completezi formularul de retur de mai jos înainte de a ne trimite produsele. Vei fi contactat în cel mai scurt timp.

    [recaptcha size:compact theme:dark]